Wednesday 26 October 2011

pengalaman menggunakan ubuntu 11.10

mula2 aku nak cakap best lah... tapi tok aku pnye notebook boleh la di kirakan best sebab aku nih da lame guna ubuntu 10.04 and tetibe plak nak rase guna 11.10.. so rase cam lin skit... system ayng aku da try pakai agak lagging skit sebab aku  pnye notebook ni x de graphic card, so  agak kureng excelerate.. tapi cerita tok ubuntu yang aku pakai 2 aku guna unity... unity ni cam agak ke arah desktop la...
tapi tok gnome shell 3memang best beb... aku da pakai lame skit la.. tapi de gak lagging skit tapi antara unity ngan gnome shell 3 ni aku ske lagi gnome shell 3 ni sebab die lagi cam nampak tablet PC da... best gle... tapi skit lambat la... aku ni jenis ske cepat jew.. aku nak fast la. hahaha... tapi klu boleh aku nak yang versi ringan sonang sikit aku nak guna... tapi still aku nak cri dari gnome shell 3 gak..

No comments:

Post a Comment