Tuesday 1 November 2011

Entry yang tiba-tiba sahaja nak buat

Assalammualaikum

Mungkin aku sudah berubah sikitlah dengan bahasa pertuturan bahasa melayu aku ini.. sebab aku dah se bolehnya nak buat bahasa melayu ayat yang baik... cewah... x boleh jugak la... aku da try nak tulis ikut bahasa melayu setiap perkataan dengan betul... masalahnya aku memang trus jadi buntu.. blog aku buat ni pon aku x mengharap pun orang datang nak jeguk tengok blog aku ni yang x best lagi x seberape... tapi ape yang aku nak aku de ruangan aku sendiri yang boleh aku luahkan dekat sini... aku pun sudah lama meninggalkan bahasa melayu yang tulin... tapi aku still mengangkat bahasa melayu aku sebagai bahasa yang aku sanjungi... jadi kalau kowang tengok blog unutk entry ni aku da tukar perkatan-perkataan yangmengunakan bahasa pesanan ringkas... tapi tetap jugak ade dengan x ade je ayat yang aku tulis ni... so aku bagi fair laskit sama skit... banyak sama banyak... ewah... macam berpantun pula aku yang(memang x ade bahasa berpantun langsung..) akan tetapi aku cuba hiburkan orang yang sudi jugak la datang dengan membaca blog aku yang x best ini....( macam ade yang datang konon... aku rasa aku nak buat logo aku sendiri.. aku ade tengaok blog member aku yang menjadi inspirasi aku die da banyak tahun sudah buat blog die... and dah banyak gila entry die sudah buat... memang terror.. sebab banyak la plak idea dia... hadoi aku ni kekurangan idea aja... hahaha... (gelakkan untuk diri sendiri...)

No comments:

Post a Comment